67 55 99 99 | Jongsåsveien 2A, 1337 Sandvika | Åpen 12:00-21:00
Velg en side

Salgsbetingelser

Betaling

Det tilbys sikker betaling med VISA/Mastercard via Dintero. 

Selger

Sandvika Sushi AS 

Jongsåsveien 2A

1337 Sandvika

Norge 

Organisasjonsnr: NO 917 290 989 MVA 

E-post: post@sandvikasushi.no 

Telefon: +47 67 55 99 99 

Kjøper

Personen som er registrert som kjøper i bestillingen. 

Priser og merverdiavgift

Alle priser på nettstedet er i Norske Kroner (NOK) og inklusive merverdiavgift.

Frakt

Alle kjøp ved www.sandvikasushi.no avhentes i Jongsåsveien 2A, 1337 Sandvika. Frakt er derfor ikke relevant. 

Betalingsvilkår

Kjøper kan bruke Visa og Mastercard ved kjøp. Selger kan kreve betaling for varen fra det tidspunkt den blir sendt fra selger til kjøper.

Dersom kjøper bruker kredittkort eller debetkort ved betaling, kan selger reservere kjøpesummen på kortet ved bestilling. Kortet blir belastet samme dag som varen sendes.

Personopplysninger

Selger behandler persondata ifølge lov om personopplysninger. Opplysninger som knyttes til deg som kjøper vil aldri bli gjort tilgjengelig for andre virksomheter eller koblet med andre eksterne registrer. Sandvika Sushi AS vil ikke selge eller videreformidle personopplysninger uten samtykke. 

Kortinformasjon

Når du handler på www.sandvikasushi.no blir betalingen behandlet av Dintero, som er en sikker elektronisk betalingsløsning for Visa/MasterCard . All kortinformasjon blir oppbevart i henhold til kortselskapenes regelverk. 

Avbestilling

  • Når bestillingen er sendt, kan den ikke endres eller avbestilles.
  • Fjerning av ingredienser reduserer ikke prisen.
  • Endring av ingredienser belastes i henhold til gjeldende prisliste

Reklamasjon

Dersom det foreligger en mangel ved varen, må du innen rimelig tid etter at du oppdaget den, gi selger skriftlig melding på epost post@sandvikasushi.no om at du vil påberope deg mangelen. Selger vil da gi deg informasjon om hva du skal gjøre videre. Reglene om reklamasjon finnes i Lov om forbrukerkjøp (Forbrukerkjøpsloven). 

Angrerett

Når bestillingen er sendt, kan den ikke angres og Kjøper kan ikke kreve refusjon.

Uavhentede varer

Varer som ikke blir hentet blir belastet med bestilt beløp. 

Konfliktløsning

Klager rettes til selger innen rimelig tid, jf. Avbestilling og Reklamasjon. Partene skal forsøke å løse eventuelle tvister i minnelighet. Dersom dette ikke lykkes, kan kjøper ta kontakt med Forbrukerrådet for mekling. Forbrukerrådet er tilgjengelig på telefon 23 400 500 eller www.forbrukerradet.no. Sandvika Sushi AS vil følge Forbrukerklageutvalgets avgjørelser.